Efektywność marketingu podlega od tego, co przedstawia i jak jest tworzona. Wszystko ma prawo pod tym względem podlegać od miejsc, w jakim miejscu taka reklama się pojawia. Nawet w owym czasie, gdy będzie korzystna, ale nie będzie pojawiała się w dogodnych miejscach marketingowych- nie przyniesie rezultatów ani efektów dla samego inwestora. To ma okazję zdenerwować. Każda inwestycja, jaka się nie zwraca denerwuje, a tym samym pod pewnym względem zakłóca pracę przedsiębiorstwa. Inaczej jakkolwiek nie będziemy w stanie dopasować się do efektywności - wypróbuj naszywki. Mimo to, nie każdy twierdzi, że reklamy są funkcjonalne. Być może nie funkcjonują one na każdego. Niemniej jednak pomnimy o nich, a tym samym w sklepie możemy naprowadzać sobie o takich reklamach. To jest naturalnie taka skuteczność. Konstruowanie podświadomości reakcji. To etapy kreowania reklamy ,ale również i wyniki, które widoczne są przy kontrahencie, jaki obejrzał taką reklamę. Inaczej nie byłoby to dla nas takie przydatne. Nie każda reklama jest niemniej jednak taka idealna. Właśnie dlatego nie wszelkie pozostaną w naszej klarownej pamięci.